| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
|
|
Laser Squadin Maksaminen |
Lead | ||
|
Miten saan LSN:n maksettua kun Sampo Visa Electron (joka yleens nettimaksamisessa toimii normaalina Visana) ei tuolla Worldpay:ssa toimi.
|
||||
|
|
||||
|
|
Re: Laser Squadin Maksaminen | #1 | ||
|
Min henkilkohtaisesti hoidin subbaamisen varsin mielenkiintoisella tavalla: koska en itse omista minknlaista luottokorttia (eik lhiomaiseni), etsin ksiini luotettavan LSN:n pelaajan, joka omistaa kelvollisen kortin, ja sovin asian hnen kanssaan. Hn hoiti subscribe osion siihen vaadittavaa rahaa vastaan (ainoa oikea rahallinen tappio oli pankin vlist vetm osuus - ne saatanan paskat (anteeksi kielenkytt)). Valitettavasti kyseinen pelaaja ei pelaa en, joten teidn tytynee etsi jokin toinen, ellet onnistu ratkaisemaan asiaa itse.
|
||||
|
|
||||
|
|
Re: Laser Squadin Maksaminen | #2 | ||
|
|
||||
|
|
Re: Laser Squadin Maksaminen | #3 | ||
|
Noniin, lainasin kaverin vaimon visaa.
|
||||
|
|
||||
|
|
Re: | #4 | ||
|
Njoo, eip taida allekirjoittaneella tulla tilin uudelleenavaamisesta mitn luottokortin (ja luottokortita lainaavien sukulaisten) puutteen vuoksi
On se kumma kun ei Electronia kelpuuteta |
||||
|
|
||||
|
|
Re: Re: | #5 | ||
|
|
||||
|
|
Re: Re: | #6 | ||
|
|
||||
|
|
Re: Re: | #7 | ||
|
No niin, jos tm jatkossa on jollekulle ongelma, niin kaivakaas yhteystiedot webbisivulta zas.fi niin hoidetaan firman kautta. LSN ZaSSeR .
![]() |
||||
|
|
||||
|
|
Re: Re: | #8 | ||
|
Kiitokset Zasserille vuoden tilaus single playerilla toimii nkjn asap...nelj tuntia ja ehdin jo deployaamaan
|
||||
|
|
||||
|
|
Re: Re: | #9 | ||
|
Terve tuloa takas nin suomekskii.
Ps. Oon muuten tt nyky armeijassa palvelusta suorittamassa. ...TJ94 |
||||